dinsdag 9 mei 2017

Happy Birthday

Hallo lieve lezer,

Deze keer een iets andere kaart, een kaart met een vliegende vlinder.

Ushi Design, een nieuw merk bij Craftlines, is een lijn met bewegende elementen op de kaart.
Ik was ergens op internet een video tegen gekomen waarin je een
kaart zag met zo'n bewegend element.
Echt zo gaaf!!
Dus toen ik hoorde dat Craftlines dit merk zou opnemen in het assortiment,
Tja, daar word je natuurlijk wel weer erg blij van.


Een bewegend element fotograferen lukt dus niet, 
daarom zal ik deze kaart en hoe hij gemaakt is filmen.


Wat je wel ziet is hoe de vlinder er net even anders uitzie.

Voor dezer kaart heb ik papier uit de paperpad "Wild Flower" van First Edions 
gebruikt.
En de set van Ushi Design "Animation Card DC101"
In deze set zit  alles wat je nodig hebt om deze kaart te maken. 
Wil je meerdere kaarten maken heb je wel een setje met extra grids nodig

Ben overingens erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Caroline zei

Apart hoor, zo'n bewegende kaart. Ze vinden ook iedere keer iets nieuws uit. Erg mooi papier ook. Ben benieuwd hoe het filmpje is. Groetjes, Caroline

annemarie zei

Hij is mooi geworden hoor, is het makkelijker met design papier dan met card stock?

Isabelle zei

Hallo lydia,
Wat een mooie kaart.
Heb heel mooi gedemonstreerd. Nu vraag ik me af of er in het gamma van ushi ook kleinere modellen bestaan van basis. Waar kan je het gamma aanschaffen (niet amerika aub). Ik hoor het graag terug.
Groetjes isabelle