zondag 30 april 2017

Hiep Hiep Hoera


Hallo Lieve lezer,

Vandaag is het Creaties met Papier blog jarig
Ze vieren haar 5e verjaardag
en dat is natuurlijk Party Time


Speciaal voor deze dag hebben we een bloghop langs de blogs
van de designer. 
Doe je mee met de bloghop? Als je goed je best doet
vind je op sommige blogs een prijs. Ik mag ook een cadeaubon
van € 20,-- verloten onder de vinders. 
Daarvoor moet je natuurlijk wel een reactie achterlaten dat je de bon gevonden
hebt, en ik zou het leuk vinden als je een volger word bij mij en op het blog
van creaties met papier.

Deze is gestart bij het blog van Creaties met Papier    




Lydia - je bent nu hier





Boukje 

En alsof we nog niet genoeg hebben uitgedeeld.
Creaties met Papier heeft ook een facebookgroep
waar je ook je eigen creaties met papicolor papier
kunt laten zien.
Onder de leden worden ook cadeaubonnen verloot.
Ga gauw kijken zou ik zeggen en doe mee.




Heel veel plezier

post signature
Follow Me on Pinterest

27 opmerkingen:

Diana zei

Wat een mooie kleurencombinatie en mooie kaart!
gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan. En ik heb de kadobon va 20 euro gevonden! Spannend.

Ik hop weer gauw verder.
X
Diana
Diana's Creations

Jacqueline zei

Wat is zo'n bloghop toch leuk! Je ziet allerlei stijlen voorbij komen. Jouw kaart is ook al zo mooi! Ik vind de kleurencombinatie heel verrassend.
Ik heb de bon ook gevonden.
Groetjes, Jacqueline

Suzan zei

Gefeliciteerd Lydia! Prachtig kaartje!
Groetjes Suzan

Myriam zei

Bon gevonden! :)
Prachtige kaart, mooi design, erg leuke tekst én originele kleurencombinatie.

Aartje zei

Mooie strakke kaart Lydia.
Groeten, Aartje

Aartje zei

Enne super dat jij een bon weg mag geven!
Groeten, Aartje

Kim's CreaLife zei

stijlvolle kaart. Mooie kleurencombinatie.

liefs Kim

Margreet zei

Wat een mooie kaart, Lydia...leuk om zowel een kanten randje als een randje echt kant te gebruiken!
Fijn dat jij ook een cadeaukaart mag verloten.
xxx Margreet

Maaike van de Bunt zei

Een mooie kaart !!
Leuk, dat je een cadeaubon mag verloten.
Groeten,
Maaike

Cinderella zei

Hoi Lydia,

Gezellig altijd zo`n bloghop ronde .
Ik kijk mijn oogjes weer uit naar alle mooie creaties .
Errug leuke kleuren heb je gebruikt
Ik hop weer even verder
Liefse en Creatiefs
Cinderella
Xx

rian zei

ook dit is weer een leuke maar totaal andere kaart, en weer andere kleuren dat is het leuke van een bloghop hihi.
groetjes rian

CarlavdM zei

Leuke kaart met een super tekst erop, kun je misschien vertellen van wie die is.
Super dat ook jij een cadeaubon mag verloten onder de vinders ;o)

annemarie zei

Hey meis, mooi kaartje heb je gemaakt.
En leuk dat ook jij een mooie kadobon mag verloten, super!!


groetjes Annemarie

Corry Dank zei

Heel mooi gecombinwerd

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Wat een mooie combinatie van het donkerblauw met kraft.
Spannend dat jij ook een bon mag verloten
Groetjes van Hetty

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt
grtjs martina
x

Jolanda zei

Lydia... prachtige kaart zeg... mooi gedaan... en ik heb het kadootje ook gevonden

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met de combinatie van her papier. Erg leuk doen de knopen het op deze kaart Lydia. Groeten Trijntje

Cindy zei

Wat een gave kleurencombinatie. Ik ben altijd een beetje van de voorzichtige kleuren, maar dit is heel gaaf. Groetjes, Cindy

Linda Timpers zei

Prachtig wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je hier op het blog ook een cadeautje mag weggeven.

Groetjes Linda.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook al zo'n mooie kaart! Groetjes Betha

ScrapMiranda zei

Leuke kleurencombi! enne die 20 euro wie wil dat nu niet winnen?

Ellie zei

een hele mooie kaart

Jose zei

Een leuke kaart, weer eens heel iets anders, goed idee...Grt Jose

marian zei

Een erg mooi kaartje en goed passend bij de oranjefeesten van dit moment.
Weer mooie kleuren papier.
Groetjes van Marian.

Ann Bergé zei

Wat een leuke kaart Lydia . Ik denk dat ikke bon gevonden heb .

Unknown zei

Super mooie kaart
Heb de bon gevonden
Gr jill