woensdag 15 maart 2017

Don't wait for the perfect moment

Hallo lieve lezer,

In een vorige blogpost heb ik een kaart gemaakt met Bistre,


Wellicht dat je hem nog kunt herinneren, mocht je de post gemist
hebben, ook geen ramp ik heb hier de link voor je.

En in de video laat ik zien hoe ik de kaart gemaakt hebt.



We stellen je feedback altijd erg op prijs.
En vinden het leuk als je de video op het Youtube kanaal een duimpje omhoog geeft.

Delen mag natuurlijk ook altijd.
Het staat vrij om de video's te delen en toe te voegen aan je eigen site. 

post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Super gaaf!

Caroline zei

Hoi Lydia. Mooi gemaakte kaart. En ik mag altijd graag naar je filmpjes kijken. Altijd leuk om te zien hoe je tot zo'n mooi eindresultaat komt. Ben gelukkig zelf ook weer aan de freubel. Dat heb ik toch wel gemist hoor. Groetjes, Caroline.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Erg leuk geworden en mooie video. Groetjes Betha