woensdag 14 september 2016

Thinking of you

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag heb ik een kaart voor je gemaakt met het mooie metallic papier van Papicolor
In combinatie met Hot Foil.


Hot Foil is helemaal hot de laatste tijd, afgelopen 2 dagen mocht ik op de
vakbeurs de TODO demonstreren aan de winkeliers. 
Iedereen was echt weg van de machine.
Het Papicolor papier leent zich ook uitermate goed voor de Hot Foil.
Voor deze kaart ben heb ik het mooie kraft karton genomen als basis
kaart 13x14.5cm
met de stans van Tim Holtz heb ik het frame gestansd.
Op een stuk glad wit papier heb ik Hot Foil geplakt met de TODO machine
en dit achter het Pearl White karton geplakt.
Het karton heb ik met 3d Foam tape op de basis kaart geplakt. 
Uit het Kraft Karton grijs heb ik het hek gestansd van Elizabeth Craft design.
en met 3d Foam tape opgeplakt.

De restjes die ik van het Hot Foil overhoud plak ik vaak op rest stukken papier
altijd handig voor de kleine stansjes en teksten. 
Zo heb ik de bloemen en tekst gestansd uit een rest stuk Hot Foil 
dat ik had liggen van een eerder gebruik.
Bloemen en tekst zijn overigens ook van Elizabeth Craft design.
De bloem knoppen heb ik voorzien van Flowersoft en op het hek geplakt. 
De tekst op de de kaart geplakt met Stick It.
Zo heb je direct een mooie sticker. 

Ik hoop dat ik je weer heb geïnspireerd met deze kaart. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ellen zei

Prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je mocht demonstreren op de beurs...je weet nooit waar het goed voor is.
Liefs Ellen