zondag 1 mei 2016

Het leven is veel te kort....................

Hallo lieve blog lezer,

Het leven is veel te kort om je te vervelen. Hoe waar kan dit zijn. 
Was er maar eens een dag dat er niets te doen was.
Gewoon lekker niets doen een hele dag lang.
Kan het me ook niet geheel voorstellen, dat ik een dag niets te doen
zou hebben. 
Er is altijd wel iets, huishouden, de kids halen en brengen naar sport of vriendinnen,
creatief bezig zijn, als dat er niet is, ben ik wel brood aan het bakken,
of zelf jam aan het maken. 
Dus vervelen daar heb ik geen last van.


Voor deze kaart heb ik uitgeprobeerd wat je allemaal zoal kunt doen met een 
Zig Clean Color marker. 
Heb er een kleine tutorial van gemaakt.


Heb wat inkt op een transparant aangebracht en met een stukje 
Cut-n-dry opgenomen. Het stukje Cut-n-dry heb ik een beetje nat gespoten met water.

Op het Hobby Karton heb ik een masker gelegd -  masker is van My Favorite Things.
Met de Cut-n-dry heb ik de inkt gesponsd.
Ik ben gestart met de lichte kleur (geel)
De 2e kleur oranje hier over aangebracht maar niet overal natuurlijk
En als laatste bruin aangebracht.



De stempel van Honey Doo Craft gestempeld met Memento.
Deze bloem heeft een hele mooie swirl en leent zich heel goed
om alleen gedeelte van te stempelen., 
De bloemen in de hoek gekleurd met de Zig Clean Color.
De afbeelding Floor gekleurd met Faber Castell potloden, uitgeknipt met
met 3d foam tape opgeplakt. 
De stempel van Floor is een eigen ontwerp van Cart 'n Scrapart in Emblem
Belgie.
De tekst komt van mijn eigen stempel lap.

De kaart is gemat op zwart en licht oranje cardstock is gebruikt voor de basis. 
Gebruikte materialen


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
Rest mij jullie een hele fijne Koningsdag toe te wensen. 

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking: