vrijdag 19 juni 2015

Special Friends

Goedemorgen lieve lezers,

Speciale vrienden betekenen heel veel, deze tekst '
klopt als een bus. 
Ik denk ook dat ik deze ga opsturen naar iemand die toch wel heel speciaal voor me is. 


Voor deze kaart ben ik gestart met een basic stans van Tattered Lace
deze stans stands gaatjes langs de rand uit.
Daarna heb ik het uitgestanste stuk papier door een embossing folder heen gehaald
Deze embossing folder van Tattered Lace heeft een vrij groot patroon wat ik voor
deze kaart heel erg geschikt vind. 
Uit het vel Metallic Design Flowerbreeze heb ik een stuk papier gesneden dat net iets groter
is dan het witte geemboste stuk papier.
Dit geemboste stuk is met 3d foam tape op het Flowerbreeze papier geplakt
wat vervolgens weer op een basis kaart in de kleur Abrikoos is geplakt.
Met een stansje van My Favorite Things is een rechthoek gestansd waar de tekst 
op gestempeld is. 
Onder de hoekjes heb ik een swirls van Tattered Lace gestoken, en alles met 3d foam tape opgeplakt.

Het papier dat ik van Papicolor heb gebruikt is

Metallic Design Flowerbreeze

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.  

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Eveliene zei

Daar zal die persoon wel heel blij mee zijn
je zult het geluk maar hebben dat hij op je doormat valt
prachtige creatie

Grt Eveliene

http://eefscreaties.blogspot.nl/

rachel zei

this is fabulous Lydia - great work xx