donderdag 25 juni 2015

My Favorite Things Hybride inkt

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een product beschrijving over de Hybride inkten van My Favorite Things.

Wat is een hybride inkt. Dit is een inkt die de goede eigenschappen van een
Pigment als van een Dye inkt bevat.
Dat heeft grote voordelen voor een stempelaar.

* De inkt droogt als een dye inkt snel op
* De inkt kan op alle poreuze ondergronden gebruikt worden
* De inkt kan ook op niet poreuze ondergronden gebruikt worden
en blijft zitten na verhitting met een heattool. 
* De inkt reageert na drogen niet op water, alcohol en terpentine
waardoor hij gebruikt kan worden bij het inkleuren van stempelplaatjes
met Alcohol Markers zoals Copic Markers, Aqua Markers en Potloden.
* De inkt geeft een mooie scherpe afdruk
* De stempel kan schoongemaakt worden met een stempel reiniger

Nadeel van deze inkt is
* Er kan niet mee ge-embost worden
* de inkt is alleen in grote verpakking verkrijgbaar 10x7cm
* Doordat de inkt niet reageert op water is hij niet geschikt voor
aquarel technieken of andere technieken waarbij water gebruikt word.

Ik hoop dat ik jullie een beetje inzicht heb kunnen geven over deze 
veelzijdige inkt. 
post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Wil Frutsel zei

Hoi Lydia, ik heb eens op je blog rond gewandeld en het ziet er prachtig uit, mooie kaarten veelzijdig van stijl. Ik zie dat je heel veel verschillende taken hebt bij verschillend challengeblogs en hobbybladen. Je maakt je eigen stempellijn, top!! Je bent een bezig bijtje hoor.
XX wilma