maandag 15 juni 2015

Live in the sunshine

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag starten we met een nieuwe challenge op het PanPastel blog
Het thema is zon, zee en strand, doen jullie mee?
Om je te inspireren heb ik deze kaart gemaakt voor jullie.


Als basis ben ik gestart met een stuk stempelkarton en heb hierop in geel tinten
het zand aangebracht met behulp van een palet met. 
Yellow ochre 270.5
Heel lichtjes Orange extra dark 280.1
Voor het water 
 Phthalo blue tint 560.8 
Phthalo green tint 620.8 
Chromium oxide Green tint 660.8
Daarna heb ik de lucht gemaakt in Hana Yellow en Orange tint
met een masker van crealies is de zon gemaakt
in de kleuren Diarylide Yellow 2505 en Orange 280.5
De zon op het masker is dicht, met het pallet met heb ik heel voorzichtig de zon 
uit de hand dicht gekleurd.
Vervolgens met Stempels van Chocolate Baroque de kaart afgewerkt. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje,

grtjs
Claudia