zaterdag 13 juni 2015

Althea

Goedemorgen lieve lezers,

Deze maand is Rick St Dennis onze challenge sponsor bij het kleuren met potloden blog.
En wat zijn we daar blij mee, gewoon weg omdat hij zo mooi
en zo'n aparte stijl heeft. 


Sommige afbeeldingen zijn wel lastig te kleuren, wat dan weer een uitdaging is. 
Ik heb gekozen voor Althea, vind haar niet alleen sexy, ze heeft ook 
mooi haar om te kleuren.


Het papier is van Authentique Classic Beauty,
Hoewel geel niet echt mijn kleur is, bleef deze paperpad mijn aandacht trekken. 
Al is het geel het is een hele mooie pad. 

Doen jullie mee met de challenge "anything goes" 
Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi lydia
ook ik ben niet van het geel maar deze kaart springt er uit door zijn mooiheid!!
groetjes corry

Antoinette Voorn zei


Het is een hele gave creatie geworden !


http://antoinettecreacards.blogspot.nl