dinsdag 12 mei 2015

Don't Worry, Be Happy

Goedemorgen lieve bloglezers,

Welkom aan de nieuwe volgers van mijn blog,
ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn werk hier op het blog.

Onlangs ben ik overstag gegaan en heb ik een GelliPlate aangeschaft.
In eerste instantie was ik niet helemaal overtuigd van een GelliPlate, ik liep niet echt warm om achtergrondjes te maken met verf .
Wat met verf kan, kan natuurlijk ook met andere mediums.
Na enig experimenteren is dit het eind resultaat geworden.


Afgelopen zondag heb ik deze technieken terug laten komen in de workshop 
stempeltechnieken bij Cart 'n ScrapArt.
De dames die de cursus volgde waren ook niet heel erg enthousiast over de 
GelliPlate, totdat ik ze liet zien hoe je er op een andere manier mee kan werken. 
Voor ik klaar was met het demonstreren hadden ze allemaal een GelliPlate
aangeschaft. Waardoor de ochtend geheel in het teken stond
van de GelliPlate.


De mooiste creaties heb ik voorbij zien komen.


Wil je ook leren werken met een GelliPlate op een andere manier
Vrijdag avond 5 juni van 19.00 - 22.00uur kun je meedoen met de workshop
werken met de GelliPlate. 
We maken 3 a 4 kaarten met de GelliPlate
kosten voor de avond workshop zijn € 15,-- inclusief benodigde materialen.
Opgeven kan via een email.

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtige kaarten Lyida, ik vind vooral de tweede heel erg mooi van kleur.
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Alledrie plaatjes!