woensdag 8 april 2015

Gezocht

Goedemorgen lieve lezers,

De hectiek voor het komende weekeinde voor het Art Specially Event is
weer begonnen. 
Ook dit jaar mag ik weer een workshop voor jullie verzorgen. 
Dit jaar gaan we werken met iets nieuws naast de PanPastel.
Wat dat is hou ik nog even geheim tot het weekeinde,
het beloofd wel heel veel goed kan ik je al wel verklappen. 

Over naar de kaart voor vandaag.


Voor deze kaart heb ik verschillende kleuren PanPastel geblend
en daarbij gebruik gemaakt van de blender.
Wat werkt deze toch mooi (de Blender en de mediums zijn aanwezig op het event)
Hansa Yellow 220.5
Phthalo Blue tint 260.5
Red Iron Oxide Tint 380.8

Nadat de kleuren mooi in elkaar overgelopen waren heb ik de kaart gefixeerd.
Met versamark inkt heb ik de bloemen en blaadjes gestempeld en met 
PanPastel bewerkt in de kleuren
Phthalo Blue tint 260.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
Permanent Green Tint 660.8
De rode bloemen en het blad zijn gestempeld met MFT inkt.
De vogel aan de rechterkant is gestempeld met versmark en bewerkt
met embossing poeder. 
De tekst is gestempeld met zwarte inkt. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
Wie weet tot zaterdag en/of zondag
post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! geslaagd hoor ! mooi
veel succes op de beurs
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

annemarie zei

mooi gemaakt Lydia en veel succes in Nijkerk.

groetjes Annemarie

corryskaart zei

ziet er geweldig mooi uit! en ben reuze benieuwd als ik zondag op de beurs komt:-))
groetjes corry