maandag 11 augustus 2014

Play with me


Goedemorgen lieve lezers,

Herken je dat, je loopt op een beurs of in een winkel en je ziet
een stempel liggen waarvan je denkt. ohh die is gaaf.
Je koop hem, thuis berg je hem op.
En regelmatig zie je hem liggen en denk je, wat is ie leuk he....
maaaar je laat hem liggen. 
Zo is dat ook gegaan met deze stempels.


Voor de Craftorij Zomer Challenge was de opdracht Spelletjes
Leuk leuk leuk.
Hiermee word je getriggerd om te werken buiten je comfort zone.
Met dit idee in gedachten ben ik aan de slag gegaan met deze kaart.


Eerst een stuk papier gesneden van 10x15 uit hobbykarton
Verschillende kleuren distress inkt uitgezocht.
Paars en Oranje, de kaart stempels klaar gelegd en een flesje
water.


Nu gaan sponsen met paars en oranje, toen ik tevreden was
heb ik er water op gedruppeld je krijgt dan hele mooie watervlekjes.
De kaarten met dezelfde kleuren paars en oranje gestempeld evenals de harten bol/
In het midden de hele stempel 1x afgedrukt met zwarte versafine inkt. 
De tekst is gemaakt met een Dymo letter tang.
Lekker ouderwets.
Het geheel gemat op Zwart cardstock

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achter laten van je reactie.


post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat klinkt het verhaal bekend ! :) ja hoor, en dan plots mag destempel bevrijd worden, leuk he?een heel erg mooi en geslaagd, speels resultaat
grtjs,martina
x

Sylvia zei

Prachtige kaart. En inderdaad bekend verhaal. Ik heb het vaak met dessin papier. Dan vind ik het zonde om zomaar ergens voor te gebruiken.

Groetjes Sylvia

Antoinette Voorn zei

Ik heb dat ook wel eens met mallen hihhi heel herkenbaar hoor.Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en uitstraling! Ook de stempel van de speelkaarten vind ik erg leuk.

corryskaart zei

nou het resultaat is geweldig leuk en mooi geworden dus maar goed dat je de stempel hebt gekocht:-))
groetjes corry

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuk idee zoals je de stempels en tekst gebruikt hebt Lydia!
groetjes, Alie