dinsdag 12 augustus 2014

Hoera

Goedemorgen blogdinnen,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met de Crealies Create a Card stans.
Crealies heeft een hele serie stansen uitgebracht waarmee je
een handige basis kaart kunt stansen.
Stukje papier op maat snijden, door de Bigshot of andere machine halen,
Je kaart is klaar voor afwerking.


Dat klinkt wel heel erg makkelijk, dat is het ook.
In de video laat ik zien hoe ze werken, ik doe er 1 voor maar welke je ook kiest
ze werken op dezelfde wijze.



Deze video is ook terug te vinden op het Youtube kanaal van Crealies en
mijn eigen kanaal.


Nadat ik de basis kaart heb gevouwen heb ik hem bekleed met dessin papier van 
Carta Belle "Wildflower" 
Met een stans van My Favorite Things (MFT-245) heb ik een pocket gestansd en deze achter de 
ingekleurde afbeelding geplakt.
Eigenlijk is het plaatje op de pocket geplakt.
In de pocket is een kaartje gestoken met gestempelde tekst uit mijn eigen stempels.
Met een mini doily stansje (MFT-157) is een label gemaakt aan de bovenzijde van het kaartje
en daar een stukje touw doorheen gehaald met een strikje. 
De border is gestempeld met een swirl stempel van Unique.


De ticket is ook een My Favorite stans (MFT-079) dit is een border stans
waar ik 1 ticket af geknipt hebt en hier de tekst op gestempeld heb.
De kleine tekstjes van de stempellap past perfect in de ticketstans.


Onder de bloem is een 2e doilly gebruikt uit dezelfde serie van de MFT stans
er zitten 4 verschillende mini doilly's in de verpakking. 
De blaadjes onder de bloemen zijn van Tatterd Lace (ACD214)


De afbeelding is gekleurd met Faber Castell potloden
Trui: 166 171 266 
Broek: 145 152 256
Huid: 132 190 132
Haar: 104 111
Olifant: 233 181 231

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart en video vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

11 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een supermooi kaartje.

grtjs
Claudia

Desire Fourie zei

A beautiful centre step design. Love the super cute and adorable image. Wonderful colours too.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Hanny zei

Prachtig, wat ziet er dit mooi uit en zo leuk om de video te zien hoe een kaart tot stand gekomen is, leuk.
Fijne dag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje, heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

Mieke zei

Whaw, mooi zeg!

Renate zei

Met zo'n mal wordt kaarten maken piece of cake. Leuk hoor, en ook nog eens lekker snel.
Je hebt er een dotje van gemaakt. Helemaal leuk!

-xies- Renate.

Angela zei

Wat een dot van een kaart Lydia!!! Duidelijke video heb je gemaakt; toppie!!!

Nannieflash zei

Hi Lydia, this is just a beautiful image, and youve done a stunning job on not only your colouring but alwso the layout. hugs Shirleyxxx

corryskaart zei

hoi lydia
ziet er erg mooi en lief uit en zeker in deze mooie vorm kaart
groetjes corry

jolanda zei

prachtige kaart

Gail zei

Fabulous image colored wonderfully! This is so cute and your papers are perfect with this image. GREAT card! Hugs, Gail