dinsdag 27 mei 2014

With Love


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie met de super leuke stempels
van Anna Marie Designs.


De stempels van Anna Marie Designs zijn clear stempels.
De stempels zijn gemaakt van een goede kwaliteit polymeer,
herkenbaar aan de dikte van de stempels.

Voor ik verder ga met het beschrijven van de kaart wil ik 
eerst vertellen hoe ik met mijn clear stempels omga.
Er gaan nogal wat horror verhalen de rond. 

Bij het maken van Polymeer stempels komt er een vettige laag op de stempel.
Als je een nieuwe stempels uit de verpakking haalt is deze vaak plakkerig.
Ga je er met stempel inkt op, kan er een reactie ontstaan tussen de substantie en
de inkt.
Deze reactie zie je altijd terug in je afdruk, dat willen we niet.

De oplossing is heel eenvoudig, hiervoor heb je nodig
stempel cleaner voor clear stempels.
Verkrijgbaar bij de meeste hobbywinkels.

Je brengt de clear stempel cleaner aan op je stempels,
laat dit even intrekken,
je neemt een poetsdoek, en wrijft je stempel droog en schoon.

Je bent nu klaar voor gebruikt.

Je hoeft dus Niet je stempel te schuren,
Je hoeft dus Niet met verschillende soorten inkt te stempelen

Wel schoonmaken, stempels reinigers onderhouden je stempels
zodat je jarenlang plezier van je stempels hebt.

Na het schoonmaken van de nieuw stempel
heb ik hem beinkt met 3 kleuren inkt in paarse tinten
en afgedrukt op papier.

Het kleine tekst stempeltje heb ik uitgeknipt met een embossing pen en liniaal
vouwlijntjes gemaakt in de enveloppe
en deze iets omhoog gevouwen en opgeplakt
daarna de kaart afgewerkt met roosjes. 

Het dessin papier komt uit een paperpad van Graphic45, Secret Garden.

Ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie

 (NBLBICYC)


(4500662)

post signature
Follow Me on Pinterest

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is geweldig !
grtjs, martina
x

Hanny zei

Super! Wat een prachtige stempel is dit zeg en wat heb je er een mooie kaart meegemaakt.
fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Mooie stempel en een hele mooie kaart.

grtjs
Claudia

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke stempel groetjes maartje

Antoinette Voorn zei

Wowwww heel gaaf gemaakt!

Linda zei

Heel erg mooi geworden
gr linda

Nannieflash zei

Hi Lydia, I love the idea of a bicycle made of flowers, not that it would be much use, but your card is so gorgeous and my favourite colour scheme to. hugs Shirleyxx

Anneke zei

Prachtig gedaan. Groetjes Anneke.