vrijdag 15 november 2013

Voor jou van mij


Goedemorgen,
Deze keer weer eens iets anders, ik ben aan de slag gegaan met 
Shadow inkt.

Shadow inkt is een bedoelt om als schaduw in de achtergrond mee te werken.
Waardoor het hele mooie en vooral zachte resultaten geeft.
Als je de kaarten in het echt zie, lijkt het net 
of ze fluweelachtig zijn.
Voor beide kaarten heb ik met dezelfde kleuren en 
Styl gewerkt.

 
Voor jou van Mij 

Als eerste heb ik de vogels (Kaiserkraft) gestempeld met Versafine onyx black)
Met Soft pink de achtergrond stempel (blokken van HamptonArt) gestempeld en 
de stipjes met soft purple stempeld

Hierover met Goosebumps gesprayd.
Deze spray spuit je op het witte papier.

Met een inktblending tool is schadow inkt aangebracht
kleur Soft Green en Soft Pink
in de hoeken soft lilac.
Met een droge doek (keukenrol) de Goosebump schoongewreven


Een kaartje omdat... 
hier ben ik iets anders te werk gegaan. 
Als eerste heb ik de achtergrond tekst stempel gestempeld met 
Soft pink.
Met versafine onyx black  zijn de vogels en tekst gestempeld
De blokken zijn met met Bubblegum gestempeld en de paarse
stippen met SOft Purple.
Op een stukje masker papier heb ik de vogels nogmaals gestempeld en dit over de vogels
op de kaart geplakt. 
Met versamark embossing inkt is de achtergrond swirls stempel gestempeld
en hierover is witte embossing poeder gestrooid, vervolgens verhit. 
Verwijder nu het masker, de vogels liggen nu tussen de ge-emboste delen in. 

Shadow inkt en Goosebumps vind je terug door op de woorden te klikken.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaarten
Dank voor het achter laten van je reactie.




post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

jackelien zei

Mooi gemaakt. De kleuren ook erg mooi.
Gr jackelien

Antoinette Voorn zei

Prachtig Lydia!! mooie vogels gestempeld!

Unknown zei

Ze zijn weer mooi geworden! Bedankt weer voor de ideeën.

Liefs,
Daniëlle

Anita zei

Die zijn erg mooi Lydia, mooi zacht van kleur.

Gr. Anita

Erica ♥ zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt
deze kaarten !
Gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Rosina zei

Woooow wat zijn dat mooie kaartjes Lydia...
Leuk die vogeltjes en de achtergrond is ook prachtig....

Groetjes Rosina