maandag 17 juni 2013

Happy Birthday


Goedemorgen op weer een super mooie dag.
Deze kaart is op het Copic BeNeLux blog verschenen.
Wilde hem ook hier nog even laten zien. 

Voor deze kaart heb ik gewerkt met Copic Mar kers. Navullingen en glossy papier



Ik ben begonnen om met de markers Copic inkt aan te brengen
op een craftsheet. 
FBG2 R22 R29 V15 V17
Daarna heb ik hier nog wat druppels
FBG2 gedruppeld dit is een blauwe fluor kleur.
Hierover heen heb ik royaal gesprayd met Activator
en de kaart van Glossypapier er in gedoopt, ophoog getild iets gedraaid en weer
 gedoopt in de inkt. 
Met de activator heb ik daarop op de kaart gesprayd hierdoor krijg
je een soort van druppel effect in de hoeken.
om de kaart wat meer diepte te geven 
heb ik de randen geairbrushed.

De hoekstempel is voorzien van kleur met de Copic
en hierover heen weer gesrpayd met Activator en afgedrukt. 
Met paarse inkt is de achtergrond stempel gestempeld
De tekst is gestempeld op paars cardstock en dit is uitgeponsd met een bijpassende pons.
De bloemen zijn gemaakt met een pons en op kleur gebracht met 
de airbrush. 

De glossy kaart is op zwart cardstock geplakt en dit geheel is
op een paarse basis kaart geplakt. 
De stempels zijn van Stampin'Up
Hiervoor heb ik gebruikt 
een nieuwe set met bijpassende pons Label Love
en Postage Due.
Deze zijn te bestellen via mijn Stampin'Up Blog
en per email.






8 opmerkingen:

anncreatief zei

Wouw hij is prachtig
Liefs Anneke

Desire Fourie zei

This is so pretty and the button with the twin is a nice touch.
{Would love you to visit my blog and join my 600-Follower Give-Away. Thank you so much if you already have entered and good luck.}
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Hanny zei

Wow wat een werk heb je hiervan gemaakt maar hij is dan ook prachtig geworden!
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Suzanne zei

Mooi zeg!
Vooral de kleuren vind ik schitterend!

Groetjes, Suzanne
http://mycricutcards.blogspot.nl/

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart, super
groetjes Janie

Sylvia zei

Super mooi.

Groetjes Sylvia

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Lydia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Rosina zei

Wat een schitterende kaart Lydia, prachtig dat stempelwerk en die kleuren ook geweldig....

groetjes Rosina