maandag 15 april 2013

Basis Workshop PanPastel


Al een hele tijd ben ik bezig met maken van online workshops.
En eindelijk is het gelukt!!
Het heeft even wat hoofdbrekens gekost en heel veel moeite want het
idee is, dat je hem kan downloaden direct na je betaling
en niet dat je hoeft te wachten tot ik een keer tijd hebt om 
een link naar je te mailen.
Ook wilde ik niet dat het een live workshop zou zijn.
Maar een die je zo vaak je wilt kan bekijken.

Wanneer je deze workshop wilt aanschaffen klik je op de button betalen,
je word dan doorgelinkt naar een betaal pagina.
Met Ideal, creditcard of paypal kun je de betaling afronden
Na afronding van de betaling kom je op de download pagina terecht waar 
je de volledige workshop kunt downloaden, en opslaan op je computer.

Je kunt de workshop zo vaak je wilt bekijken.
Deze workshop omvat een 40 minuten durende video, en daarnaast
ontvang je beeld materiaal in jpg formaat.

Deze video is Nederlands gesproken

Ik ben natuurlijk super benieuwd wat jullie van dit idee vinden.

onderstaand de link


post signature

6 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een leuk idee en zeker extra fijn omdat je het dan zo vaak kunt bekijken als je wilt, dat is wel zo handig.
Succes ermee, liefs Hanny♥

Margreet zei

Ik ben benieuwd, Lydia, ik heb net mijn betaling geregeld!

celia zei

Nog niet voor mij....ooit...misschien eens!!! Toch proficiat met het ineen steken en veel succes!!! Liefs,

Unknown zei

Gefeliciteerd! Dat is echt een puist werk geweest. Liefs, Daniƫlle

Aartje zei

Leuk idee Lydia, ik houd me voorlopig nog even bij mijn markers, heb daar ook nog genoeg te leren. Maar wie weet als ik ooit overstap...
Groeten, Aartje

manon's kaartenhoekje zei

mooi gedaan zeg....hoop dat je veel mensen krijgt die mee doen... ik kan het helaas niet heb de financien er niet voor om het allemaal aan te schaffen

groetjes manon