maandag 26 november 2012

Stampin'Up!

Stampin'Up! is sinds een paar weken in Nederland.
Tijdens de zwangerschap van Sophia was ik benaderd of het niet iets
voor mij was. 
Heb daar lang over na gedacht en de beslissing uitgesteld tot na 
de bevalling. 
Je zult het vast al raden, ik heb me reeds aangemeld
als onafhankelijke demonstratrice.
Hoe Stampin'Up werkt, hoe de party's en cursussen 
gaan en wanneer kan je terug vinden


Hier op dit blog zal ik de kaarten en projecten natuurlijk showen
op het nieuwe blog kun je de werk beschrijvingen vinden. 
Op dit moment is het blog nog niet helemaal gevuld
daar word heel hard aan gewerkt. 
Ik wil alvast verklappen dat daar een hele leuke openings candy
zal verschijnen.

Binnenkort kunnen jullie ook weer een aantal 
leuke video's verwachten want ook daar
ben ik weer mee begonnen.

6 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Lydia,
Leuk dat jij ook voor Stamping Up gaat werken.
Ik heb mij al op je nieuwe blog aangemeld als volger, want ik wil niets missen van wat jij allemaal gaat maken.

Liefs, Sieta

celia zei

Supeeeeer!!! Ze hebben pracht-produkten!!!
Maar is dit geen foutje;
"Sinds 1988 bestaat Stampin'Up en is sinds oktober 2013 ook
in Nederland verkrijgbaar."
Veel liefs en succes!

Inge zei

leuk lydia!
ik sluit mij helemaal aan bij de bovenste dame...ik wil niets van wat jij gaat maken missen!
ik heb wat producten gezien,en ja dat is weer helemaal leuk en vooral ook mooi materiaal om mee te werken. dus kom maar op en maak ons nieuwsgierig!
liefs inge

Marian zei

Wat leuk dat jij voor Stamping Up gaat werken.
Ben benieuwd naar je creaties
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat een leuk bericht Lydia, heel veel succes met Stampin Up. Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien, super.
Liefs van Anita

Gerrina zei

Zo, dat heet geloof ik gewoon op volle snelheid doorgaan...! Geniet je ook nog van je meisjes? Ik zie weer heel veel van je verschijnen. Succes met stampin Up! Groetjes, Gerrina