vrijdag 31 augustus 2012

Chasing butterly

Inmiddels geen nieuw kaartje meer maar zelf vind ik hem nog steeds erg mooi 
en deze kaart is de basis voor een video gemaakt voor het 
Copic BeNeLux blog die ik jullie niet wil onthouden.


Deze digi van Saturated Canary kon je aanvragen bij de Club van Tiets,
hiervoor hoefde je alleen een kaart te maken en mee te laten doen
met de challenge die er aan verbonden is. 
Ben erg benieuwd wat de uitslag zal worden.

Het papier is van Carta Bella "blonde moments"
heb nu al meerdere kaarten gemaakt met dit blokje
en iedere kaart ziet er anders uit, wat een gaaf blokje is dit zeg. 
Nu maar hopen dat dit merk nog veel meer blokjes in deze trend
zal gaan uitbrengen. 

De achtergrond wolkjes heb ik geairbrushed in hele lichte tinten B000 B00 en W0
ik heb bewust gekozen voor deze lichte tinten zodat ze niet zo heel erg aanwezig zijn
op de kaart en dus ook echt op de achtergrond blijven.

Hoe ik dit gedaan heb kun je zien in de video


De overige markers die ik gebruikt heb voor het inkleuren van deze geweldige digi


Dank je voor het achterlaten van je reactie, kan het niet vaak genoeg "zeggen"
Het is altijd weer leuk te lezen wat je er van vind. 
post signature

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuk dametje! Mooie kleuren; past wel bij deze overgang van zomer naar herfst. (Al mag het van mij nog even wat mooier worden!) Geniet van je weekend! Lieve groetjes, Gerrina

Liesbeth zei

Leuke kaart Lydia, erg mooi kleuren inderdaad een beetje herfstkleuren. Prachtige bloemen ook!!
Liefs, Liesbeth.

Liesbeth zei

Mooi hoor Lydia,
gr. liesbeth