maandag 16 juli 2012

PanPastel


We hebben al eens een uitgebreide video over PanPastels laten zien 
maar wat zijn nu precies PanPastels
wat kan je er mee.



Pan Pastels is een vetachtige substantie waarmee van oorsprong
geschilderd word.
Doordat het min of meer schilders materiaal is kunnen de kleuren
gemengd worden, heb je de mogelijkheid de kleuren in elkaar
te laten overvloeien.
Deze eigenschappen zijn zeer goed geschikt voor diverse mix media technieken
op een layout maar ook op kaarten. 

Dank je voor het achterlaten van je reactie
blijf het leuk vinden te lezen wat je ervan vind.


post signature

5 opmerkingen:

Liesbeth zei

Ha Lydia,
Ziet er wel goed uit maar ik blijf toch maar bij mijn copics, daar ben ik nu voor aan het sparen en anders wordt het nog zuurder voor mijn knip :p
Liefs, Liesbeth.

Brenda zei

Hoi Lydia,
het lijkt me erg leuk materiaal om mee te werken. een workshopje doen over een tijd? groet Brenda

Jenine zei

Wat een duidelijk filmpje weer Lydia!

En wat zijn ze toch gaaf die panpastels, echt verslavend, haha

Liefs Jenine

Inge zei

ziet er weer heel goed uit lydia!

Sopkokkie zei

Mooi Lydia maar begin er nog maar niet aan vind inkleuren zowiezo heel moeilijk