donderdag 12 juli 2012


Marianne Design heeft een stempel serie uitgebracht op A5 formaat in 5 verschillende thema's.
Voor de stempelaars onder ons is deze serie een echte must have, althans voor mij wel, heb mezelf dan ook maar weer eens een keer verwend.  

Jezelf verwennen moet zo af en toe toch eens kunnen,
heb zelfs ergens gelezen dat 
"shoppen vrouwen gelukkig maakt".
Als ik naar de stempels kijk word ik er gelukkig van
en wat wil een man nou liever dan een gelukkige vrouw ;)

Oke terug naar de kaart


Als basis heb ik een stuk papier gesneden
(Papier Natura maisgeel) 14.5 x 29 cm en dit dubbel gevouwen
En nu denk je bij maisgeel aan papier dat echt geel is
maar in dit geval is het meer roomwit.
Als basis heel erg geschikt dus.
Daar op heb ik iets kleiner  14x14cm een stuk zwart cardstock geplakt.
De randen zijn opgeschuurd met een edge distresser en bovenaan
heb ik er een V uit gescheurd.
Onder de V is een doily geplakt.

Van een nieuw vel Natura papier heb ik een stuk gesneden op 13.5 x 13.5cm
en dit bewerkt met distress inkt.
Broken China, Walnut stain, Victorian Velvet en Dried Marigold.
De randen ruw gemaakt, en aangezet met Walnut staan. 

Nu de basis zover is plak ik alles vast op het laatste vel papier na.
Hierop ga ik stempelen.
Ik heb gekozen voor de Vakantie set, met de postcard erop.

De tekst stempel heb ik beinkt met Walnut stain, en deze meerdere malen 
gestempeld.
De poststempel is afgedrukt met Archival inkt.


Op stempel karton zijn de postcard en het horloge gestempeld met versamark inkt
en hierover is embossing poeder gestrooid dit verhit en vervolgens uitgeknipt.
Op kleur gebracht met Victorian velvet, Broken china en Walnut stain.


Op een nieuw stukje stempel karton heb ik de tekst 'Bon Voyage" geprint.
Doordat dit A5 papier is heb ik geprint vanuit de foto lade in de printer.

Daarna heb ik met de ticket stans van Marianne de ticket over de tekst uitgestansd.
De kaart is afgewerkt met lint, jute, en bloemen van Marianne Design. 

Ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
dank je voor het achterlaten van je reactie.


Deze kaart heb ik laatst gemaakt voor het Creaties met Papier blog
voor deze kaart heb ik gewerkt met het papier van Papicolor.
Dit is heel fijn papier om mee te werken zeker omdat ze verscehillende
soorten hebben in dezelfde kleur, van cardstock tot 80gr papier.
Dit zijn de kleuren die voor deze kaart gebruikt zijn.
Papier Natura Maisgeel



7 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind hem helemaal super!!
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

gaan shoppen ? wel eh... geen probleem, heb dat gisteren ook gedaan en natuuuurlijk spulletjes gekocht die ik écht nodig heb hahahahaha...
heel erg leuke kaart ! de techniek en de kleuren zijn m'n ding, mooi
grtjs, martina
x

Samantha zei

Mooie kaart en warme kleuren heb je gebruikt. De techniek vind ik ook geweldig.
Groetjes, Samantha

Liesbeth zei

Prachtig " sprekende" (al die tekst hihi) kaart. Nee zonder gekheid echt heel erg mooi.
Liefs, Liesbeth.

Brenda zei

Hoi Lydia
het is een geweldig mooie kaart!
en ja! shoppen maakt iemand gelukkig.... hihi , ik kan het weten met mijn aankoop he...!!
Groetjes Brenda

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel erg mooi gedaan , maar zover ben ik nog niet en dus leer ik almaar bij,enne om al de technieken uit te proberen moet ek alvast regelmatig gaan shoppen, maakt inderdaad gelukkig als je het thuis uitstalt en daarna uitprobeerd he Lydia :-)
Lieve groetjes van Emma

Inge zei

hele mooie kaart lydia,en ja shoppen kan je gelukkig maken...maar jij mij nog meer,want wat leer ik toch veel van jou op allerlei gebieden!!! van de week ook veel gehad aan het aan leren van hoe je nou de blender goed vast kan houden en bewegen...simpel maar super leerzaam! ben er helemaal blij mee!
leuke set stempels zijn dit weer trouwens! je bent een bezige bij hoor! bedankt weer...
liefs inge