zaterdag 16 juni 2012

Under Construction......

Gerwin is nog heel druk aan het bouwen samen met
de Aannemer, de metselaars en hulp troepen.
Het verloop allemaal lekker vlot en de mannen gaan veel
sneller dan ze eigenlijk hebben ingeschat.

Volgens mij heeft mijn steeds dikker wordende buik hier
toch wel iet wat mee te maken. 
Wat een stress toch allemaal bij de mannen, heb ik (tot op heden nog) geen last van.
Zal ook wel door de hormonen komen :)


Op deze foto word beton gestort op de plek 
waar de hobbykamer komt.

Ondanks dat het nu nog een openlucht museum is 
start ik toch weer met de cursussen.


Je hoeft geen paraplu mee te nemen hoor, boven hebben we een kamer
vrij gemaakt waar we warm en droog kunnen zitten.
Gezellig met een kopje koffie of thee.

Zaterdag 7 juli
Copic Cursus Basis van 10.00u tot 13.00uur
Locatie: Gorssel

Zaterdag 14 juli
Copic Cursus gevorderden 10.00 tot 13.00 uur
Locatie: Gorssel

Cursus Tim Holtz technieken
data en techniek op aanvraag 

Ook heb ik goed nieuws voor de dames die in afwachting zitten
op de vervolg cursussen speciale technieken.
We verwachten medio september te kunnen starten met
speciale technieken 2 en 3. 
  
post signature

4 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

goed bezig Lydia. Ik moet er mog mee verder. Heb even een dipje.

Jolanda zei

succes met de bouw, hoop dat het gauw af is, dat brengt rust.

Inge zei

kijk eens aan wat een drukte allemaal,en je kan wel zien dat er hard aan gewerkt wordt door je mannetje hoor!! de bodem van het delenadisign is al in zicht...wauw!
wat leuk dat je ook weer kan gaan beginnen met het geven van cursussen! daar is vast wel weer vraag naar? succes meis!
groetjes inge

RIDOENKA zei

Lydia, bedankt voor onze eerste Copic Cursus Basis, we gaan er mee aan de slag. Tot de vervolg cursus.
Groetjes Ria en Fenny