dinsdag 14 februari 2012

Tilda in Blue

Oeps ik zie zojuist dat het al ruim een week geleden is dat ik een post heb geschreven. 
Dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Afgelopen zondag heb ik een Technieken workshop Derwent bij de Scrapbookwinkel in Heesch
gegeven. 
De reacties op deze workshop waren echt geweldig, 
voor de komende periode zijn er nog meer workshops gepland bij de Scrapbook winkel in Heesch
natuurlijk de workshops Derwent, maar ook gaan we de Copic Cursussen geven. 
En wat dacht je van de Cursus kleuren met de nieuwe distress markers van Tim Holtz.
De datums komen allemaal in de nieuwe Creatief met foto's te staan maar ook aan zijkant op 
mijn blog. 

En ik heb een stel kaarten gemaakt voor het Hobbyjournaal, deze worden in de nieuwe
uitgave (84) gepubliceerd. Deze komen na de uitgave hier op het blog. 

Maar terug naar de kaart,
De kaart is gekleurd met Derwent potloden.
Het papier is van Autentique, de blaadjes onder de roosjes zijn van de nieuwe Lea'Bilities.


post signature

9 opmerkingen:

Tinie zei

Druk, druk, druk, zie ik wel:) Maar wat laat je weer een prachtige kaart zien, hele mooie details ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi lydia
erg mooie kaart in die zachte kleuren en genoeg te bekijken!
groetjes van corry

Jolanda zei

Lydia wat een prachtig ingekleurde magnolia en wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt!

Liesbeth zei

mooi gemaakt hoor.
gr. liesbeth

Inge zei

hij is echt mooi geworden hoor!
en helemaal mijn kleuren...super!
ja je bent er maar druk mee meis,en wat kan jij een hoop werk verzetten zeg?! hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar?
ik kijk alweer uit naar je volgende creatie,maar denk ook aan je zelf he!!!
liefs inge

Gea zei

mooie kaart Lydia! Het papier is ook helemaal superdepuper
Groetjes Gea

arjette zei

Wat een prachtig kaartje zeg!!! Heel mooi papier en zo ontzettend mooi ingekleurd!!!

gr. arjette.

Wenda zei

schitterende kaart is het weer geworden Lydia, kan je alles nog bij houden?

Liefs Wenda

SandraR zei

Hoi, Lydia!
Wel vrienden op FB, maar nog geen volger zag ik...
Oeps... Sorry!
Bij deze dus, want je maakt prachtige kaarten en ik kan nog veel van je leren.

Liefs, San