vrijdag 27 januari 2012

Kaart 3 met Tim Holtz Technieken

Woensdag en donderdag heb ik 2 dagen in de winkel bij Creabest gewerkt.
Had wel mazzel woensdag kwam er een doos vol Copic Spullen binnen, refills een berg markers
maar ook de Blender solution, de activator, en de Opaque White.

Over Opaque white heb ik op het Copic Europa blog laatst een artikel geschreven
klik hier voor dit artikel. 
Binnenkort zal een Nederlandstalige video over komen.

Donderdag kwam er een doos vol met met Tim Holtz spullen binnen, vervelen hoef je je dan echt niet.
-------------------------
Last Wednesday and Thursday I was working with Creabest in the shop.
I was very lucky, Wednesday came big box fill with Copic markers, blender solution, refills, opaque white and more.

I have written an blog post about Opaque white at our Copic Europe blog
Click here for the post about Opaque

Thursday they deliver a big box filled with Tim Holtz stuff.
you don't have to borrow.


Terug naar de kaart met de technieken van tag 3.
------------
Back to my card with technique 3



Hoe deze kaart is gemaakt kan je zien in de video
--------------------------
How I have make this card you can see in my video




Aan het eind van de video plak ik de parels op met de Pick me Up tool van Silhouette,
hier zit een soort kneedgum in waarmee je heel handig kleine onderdelen kan oppakken en verplaatsen naar de plek waar ze moeten komen.

post signature

4 opmerkingen:

Erna zei

Hij is weer top. En wat vervelend he pffttt zulke dozen leeg maken.

Groetjes Erna

Humartine zei

Hallo Lydia wat is het toch fijn om die filmpjes bij jou te kunnen zien , ik ben een grote fan van Tim Holtz maar ik vergeet altijd zo gauw wat je ermee kan doen , en dan zie ik deze film en daar doe ik veel inspiratie van op heel hartelijk bedankt voor de uitleg , gr Humartine

Inge zei

Mijn handen gaan nu toch echt wel kriebelen hoor...zo leuk om deze technieken te volgen!

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel leuk en leerrijk die filmpjes,en prachtige kaarten trouwens. Zo leer ik altijd iets bij over de materialen en gebruikswijze v/d tools :-)
Lieve groetjes,Emma