donderdag 12 januari 2012

Flowers


Laatst was ik bij Hobby Vision in Rijssen en daar vond ik 15x15cm magnolia 
papier. Het sprak me erg aan en heb een stel van het papier meegenomen. 
 Eigenlijk werk ik niet zo vaak met magnolia's, daardoor vind ik deze velletjes
zo heel bijzonder. En het is natuurlijk een leuke uitdaging om toch 
eens een magnolia uit de kast te halen. In plaats van alleen de stempels
te verzamelen. 


De stempelafdruk heb ik uitgestansd met een spelbinder en deze op een iets groter formaat
spelbinder stans geplakt. De mat waar dit op zit heb ik met een Hinge vast gemaakt zodat hij
op te klappen is. Met de label stans van magnolia heb ik de label gestansd en deze 
onder de beweegbare flap geplakt met een kantje.
 De kaart is verder afgewerkt met stansen van Marianne Design, bloemen en blaadjes
in de hoeken zit een metalen corner.

Dit zijn de markers die ik heb gebruikt.
gezicht: E50, E31 E11 R20
Haar: E35 E31 E29
Jurk C0 C1 C3 C5 C7
Trui RV00 RV02
Bloem RV02 RV17  YG00 YG03 YG95 YG97

Onder de afbeelding heb ik een schaduw gespot.
Hiervoor heb ik de kleuren C0 C1 RV00 YG00 gebruikt
deze heb ik gemaakt door met de punt spots te maken en de kleuren
door elkaar heen te zetten.
Rondom de rug heb ik de schaduw getekend met C0 C1 en voor een rozige gloed RV00
Doordat dit de lichte kleuren valt het niet zo heel erg op op de foto.
Als je de foto aanklikt en vergroot is dit beter zichtbaar


post signature

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een super mooi geheel, geweldig mooi ingekleurd en hele leuke details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Schitterende kaart Lydia!

Jenine zei

Super gaaf Lydia!! Ben ook maar volger geworden, kan ik je mooie dingen vaker bekijken ;-)

Liefs Jenine

Jolanda zei

Hoi Lydia,wat een prachtige kaart en wat heb je de Magnolia mooi ingekleurd,mooi in dat jurkje die plooien! Liefs Jolanda.

Annette zei

Mooie Magnolia!
Heel mooi kaartje!
xoxo Annette