zaterdag 29 oktober 2011

Kleuren met 1 Blauw en Grijs

Vorige week ofzo is Erna gezellig een dagje op de koffie geweest. 
Ze liet mij zien hoe ze met 1 tint en een grijs hele mooi schaduwen kan maken. 
----------------
Last week Erna was visiting me, we had a lot of fun, talking and drinking caffee.
Erna shows me that day how she colour with one color and one grey tone.


Tja dat gaat natuurlijk niet zomaar, ik heb direct de camera gepakt en gevraagd of het
in Engels wilde doen.
----------------------
Ofcourse she can's show that without a camcorder. 
S I ask her to do if for all of you.
-------------------

Zie hier het resultaat........
--------
this is the result

de video is deze keer niet ondertiteld, maar ik denk dat toch wel heel goed te zien is hoe ze kleurt.
-----
The video isn't with duch subtitels only engelish spoken


Nadat de video uitstond heeft ze Tilda verder ingekleurd, aan mij de eer
om een kaart te maken met Tilda.
---------
Erna finish the coloring of Tilda, and gives me the honor to make
a card with her. 
post signature

5 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

blijf het altijd zo knap vinden hoe mensen met een stiftje zo iets moois kunnen maken! En je kaartje is meer dan geslaagd!

lenny zei

Heel mooi gekleurd prachtig kaartje
alleen voor mij geen Copic's ze ruiken nog al sterk ik kleur met distress of derwent ik zag ook nog een ander filmpje met markers en toen zij je dat deze niet zo ruiken dus wie weet
groetjes lenny

Anneke zei

wat een super leuk kaartje lydia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw, ik ben via facebook bij je terecht gekomen, en wat een super mooie creaties maak je!

Ik ben meteen volger van je geworden.

Zal het leuk vinden als je ook even bij mij komt kijken.

Groetjes Ida

Jolanda zei

Wow wat een super gave video weer. Heb weer met veel aandacht zitten kijken. Ga dat ook eens uitproberen. Zoals de stempel is afgemaakt vind ik helemaal geweldig. TOPPIE...
Groetjes van Jolanda