maandag 8 augustus 2011

Blog Lay out

Laatst kreeg ik een email van Liz, met de vraag of ik voor haar een blog lay out wil ontwerpen met Magnolia's.
----------------------------------
A few day ago I had received an email from Liz. She ask me if I would make an Blog Lay out for her
with Magnolia's

Nu weet ik dat je daarvoor toestemming nodig hebt van Magnolia, Inmiddels is deze ontvangen en zijn we aan de slag gegaan voor een ontwerp.
-----------------------------------
I now that you need permission from Magnolia to use their images. So after we get that
we make something for the design.

Ik heb een stel magnolia gekleurd in de kleuren blauw en beige. Deze gescand en daaromheen een blog design ontworpen. 
---------------------------
I colored Magnolia with Copics in blue and brown. I have scan the images
and bild the design.

hier een preview van het resultaat
----------------------
See here the preview


wil je het echte resultaat zien kan je op de afbeelding klikken en kom je 
op het blog van Liz terrecht. 
Overings zeer de moeite waard, ze maakt erg mooie kaarten en projecten
met Magnolia's
-------------------------------------
If you want to see the real results, please click on the picture and you will 
come at Liz's Creative Corner.
She makes very beautiful cards and project with the magnolia's

http://lizscreativecorner.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Penni zei

Wow Lydia this is a fabulous Layout.
Liz is a very lucky lady to have this on her blog.

Hugs
Penni
X

Inge zei

heel mooi geworden lydia!
je gaat echt over grenzen he!!!
je bent echt iemand met gouden handjes....