vrijdag 29 juli 2011

Verjaardags kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor Gerwin (mijn man)
Vandaag vieren we dat jij weer een jaartje ouder is geworden. 
---------------------
This card i have make for my Husband. We celebrate his Birthday.


Met de Silhouette heb ik de kaart, de motor en het hekje gesneden.
Een van Gerwins hobby is motor rijden, gelukkig voor mij doet hij 
dit niet meer zo heel erg vaak. 
De gears zijn een stans van Tim Holtz en komen bij Creabest vandaan, samen met papier
uit een papierblok.
De dames zijn digi's van Kenny K en gekleurd met Copic Markers.
----------------------
With my Silhouette is cut the bicycle, the fence and the card. 
One of Gerwins hobby is riding his bicycle,  fortunately for me he drive not much more.
The Gears and paper are from Tim Holtz and bought by Creabest.
The ladies are Kenny K digi's
and colored with copic Markers

Het rode haar is gekleurd met E08, E09, E29 - red hair
Laarzen en hoed E23 E25 E29 - Boots and hat
Voor de huid tinten heb ik gebuikt E000, E00 E93
Clothes E29, E59
Hair E41 E43 E44
Diverse W kleuren voor de grijze accenten
different W colors for grey accents



Ik schrijf dit bericht vandaag (donderdag) voor vrijdag, en dan pas is Gerwin jarig.
Op dit moment heb ik dus nog geen idee wat hij van de kaart zal vinden. 
Ben zelf erg benieuwd hoe hij hem vind. 
-----------------------
I'm writing this post on Thursday for Friday, Friday is Gerwins birthday
At this moment i don't have any idea how he likes the card.
It's very exiting for me.


9 opmerkingen:

Kreativmonster zei

I used the KennyK.-hotties on this birthday-card for my son's 19th and he liked it!Rosa Männerkarte

Your card is marvellous! He will like it for sure!

Anneke. zei

Wauw, wat een prachtige kaart heb je vor je man gemaakt. Best een beetje s.... Gefeliciteerd.
Groetjes Anneke.

angelique (anlou) zei

hoi meis
gefeliciteerd met je hubby
ik denk dat hij deze kaart wel gaaf vind
ik in ieder geval wel, toppie meis
liefs angelique

Charlotte zei

Wat een superleuk kaartje voor je man Lydia!
Dat doet er me aan denken dat mijn vriend binnenkort ook weer verjaard. Ik ga alvast beginnen nadenken :)
Groetjes,
Charlotte

peggy zei

Super leuke kaart en je man gaat hem vast en zeker geweldig vinden !! Ik heb hier ook een motofan.

Grtjs Peggy

Scrapbookdepot zei

Gerwin, Gefeliciteerd met je verjaardag! En rode oortjes?
Erg leuke kaart.
Groetjes Cindy

Diny Sprakel zei

Hallo lydia, feliciteer je man van mij. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Met zo' n kaart moet dat wel lukken, groet Diny

Inge zei

hey gerwin van harte met je verjaardag!!!
Ook ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.en hoe vond je de kaart?
ik vind hem hartstikke leuk en super sexy!
leuk gedaan lydia,echt een heel leuk en spannend geheel heb je er weer van gemaakt.
hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar?
ook jij van harte gefeliciteerd met je lieve mannetje meid! en elise natuurlijk met haar papa! liefs inge

Maia zei

Dit kaartje zal hij zeker prachtig vinden Lydia!
Alvast proficiat en geniet van het weekend!
Groetjes maia