maandag 6 juni 2011

Winnaar!!!!!!!

Allereerst wil alle nieuwe volger welkom heten, ik vind het echt heel erg leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
----------------------------------
Welcome to all my new followers, i appreciate it very much, that you will follow my blog.


Er komt voor mij een spannende tijd aan, wat veel drukte en werk met zich mee zal brengen. Natuurlijk in de posivtieve vorm van het woord. Zodra er meer duidelijkheid over is laat ik dat weten.
En aan het einde van deze week start voor ons de vakantie, we hebben geen concrete plannen dit jaar, vrees wel dat er voor creativiteit minder tijd vrij komt. 

Maar nu is het tijd om de winnaar bekend te maken van de candy.
Iedereen die mee gedaan heeft en een berichtje heeft achtergelaten, hiervoor mijn dank.

Random heb ik een winnaar laten kiezen.......

---------------------------------------------------------------------
There comes an exciting time for me, when there is more clarity I wil let you now.
At the end of this week we start our holiday, we don’t have concrete plans this year, I’m still afraid that I have less time for creativity.

Bud now it’s time to announce the winner of the Candy.
Anyone who has leave a message , thank you for enjoying my candy

Random choose the winner............................




De gelukkige winnaar is geworden..............
-------------------------
The happy winner is .................................



Margo......................nummer 12
Margo ik wens je heel veel plezier met het pakket.
wil je me nog wel even je adres gegevens mailen
dan komt het pakketje je kant op.

------------------------------

Margo............. number 12
Margo i wish you a lot of fun and creativity wit this candy
please send me you adres so i can send you this enveloppe


2 opmerkingen:

Maia zei

Proficiat Margo ik heb ook mijn eerste candy gewonnen en weet dus hoe leuk dat is!!
Geniet van je prijs!
Groetjes Maia

Inge zei

gefeliciteerd margo!
heel veel plezier met de mooie candy!!!
groetjes inge