donderdag 24 februari 2011

Distress Ink kast

Vorige week is er door de beurs niet veel van creativiteit terrecht gekomen. Deze week kon ik de schade lekker inhalen.

Last week i didn't have the time for creativitie, bud this week i had enough time.

Het kastje heb ik gescheurd en geverfd, we hadden nog een blik verf staan dus dat kwam
nu heel goed van pas.
Met het papier van Tilda uit meerdere paperpads heb ik het kastje beplakt.

I have paint the wooden inkt box with paint from the garage that was very usefull now.
With an paperpad from Tilda i glued on the box.
Eerst heb ik de zijkanten boven en onderkant beplakt met stroken en deze
iets omgevouwen.

First the edges, than the front and the bottom glued with paper.
, t
vervolgens heb ik de achterzijde beplakt. Hier past net een
heel 12 inch vel op.
Met de cricut heb ik de tekst, vogel en vogelkooi gemaakt.
De swirl heb ik gestansd met een stans van Tim Holtz.
De randen aan de voorkant is afgewerkt met tissue tape.

De Pootjes zijn ook van Tim Holtz.

Than i glued the backside with 1 12 inch paper.
With the cricut i designd the bird and cage, and the tekst.
With a stans of Tim Holtz i make the swirl.
The edges of the front is finnished with tissue tape.


Bij de Formido is het handvat gekocht.
aan de zijkant hangt aan een lint een sleutel van Tim Holtz.
Op de bovenzijde heb ik bloemen, en knopen geplakt.
Overigens heb ik alle materialen zoals het papier, bloemen,
kant en pootjes gekocht bij

 By the hardware store i boucht the handle,
On the side hanging on a ribbon a key from Tim Holtz
I had flowers and buttons on the top.
I purchase alle materials such as the flowers, paper, lace and the Tim Holtz stuff

5 opmerkingen:

jacqueline zei

ik vind hem heeel moooi geworden lydia.
groetjes jacqueline

Gerda zei

Gaaf!!!!!!!!!!!! Vooral die pootjes eronder! Ben jaloers!

Groetjes,
Gerda

Inge zei

wouwie,die is echt heel mooi geworden zeg!!!
die pootjes inderdaad...smelt smelt!!!
heel veel plezier met je ink kastje!!!
liefs inge

Gerda zei

Super leuk kastje? gekocht of helemaal zelf gemaakt?

gr, Gerda

# zei

prachtig kastje
heb je er een beschrijving van?
de maten en zo?

groeten van magda