woensdag 1 december 2010

Magnolia Papier


Het papier heb ik al heel lang liggen, en nu is het er dan eindelijk van gekomen.
De stroken heb ik in verschillende formaten gesneden en deze op een wit vel 
cardstock gelegd. De foto's heb ik gemat met roze cardstock. De randen
zijn bewerkt met de edge distresser en met distress ink. Beide van Tim Holtz.
De bloemen zijn gestands met een pons en de stickers heb ik ooit eens gevonden 
in een klein hobby winkeltje.
De label is gestansd met de Magnolia label stans, bewerkt met distres ink en 
afgewerkt met stickers en raffia.
De tekst is een rub on.  
De rechter LO heb ik als het ware gespiegeld,
voor de verschillende stukken papier heb ik gekozen voor andere vellen
van dezelfde maat.
Ook hier heb ik de randen bewerkt met de edge distresser en distress ink.
Bewust heb ik verder niet zo heel veel embellishments gebruikt zodat de nadruk toch bij de foto's blijft.
liefs

2 opmerkingen:

Christa zei

Dat zijn weer 2 erg mooie en lieve LO's , Lydia ! Prachtig papier in heerlijke meisjeskleuren. Mooi gemaakt. Creatieve groetjes van Christa.

Inge zei

wat een mooie lo's!
je bent weer lekker creatief bezig geweest!
mooie kleuren met leuke technieken.
elise haar boek wordt steeds completer!
groetjes inge