zondag 19 december 2010

Cricut Design Studio Update

In dit artikel kopieer ik een stukje tekst dat van de website van cricut afkomt. Doordat ik het letterlijk gekopieerd heb is het in het Engels, ik zal het vertalen naar het Nederlands.

Dit doe ik voor jullie omdat ik soms erg verdrietig kan worden van winkeliers die domweg verkeerde adviesen geven.
Je moet echt de bestaande versie van CDS verwijderen van je PC. de nieuwe versie word echt niet overschreven.

Dit is de tekst van Criuct daaronder de vertaling.

The following is the new Cricut DesignStudio installer. Start by making sure DesignStudio is not running. Next uninstall your current version of DesignStudio. This can be done from the start menu by going to Programs, Cricut DesignStudio, Uninstall Cricut DesignStudio. Then download and run the file below from a administrator account. This will install the new version on DesignStudio. Uninstalling your previous version will not remove the activation information, or any projects saved, from your machine.


Onderstaand de nieuwe Cricut Designstudio installer. Voor je begint verzeker je erdan van dat CDS niet aanstaat. Verwijder je bestaande versie van DesignStudio. Dit kan je doen vanuit je startmenu, programma's, Cricut DesignStuido, Unistall Cricut DesingStudio. Dan download het installeer het programma vanuit je administrator account. De nieuwe versie van Cricut DesignStudio word nu geinstalleerd. Het verwijderen van de bestaande versie zal niet de activatie code of opgeslagen projecten verwijderen.

Hoe werkt CDS onder Windows 7.
GOED kan ik jullie zeggen. Sinds kort werk ik ook met windows 7. Ik heb een email gestuurd naar Cricut om mijn activatie code vrij te laten geven. Met een week heb ik een mail terug ontvangen en kon ik CDS opnieuw installeren.
Het programma werkt goed, de machine werkt goed.

Een nadeel:
Projecten die ik gemaakt heb op mijn oude computer kan ik niet meer openen. Dit is het enige dat niet werkt. Mocht je projecten uitwisselen werkt dit dus alleen met dezelfde versie van Windows.
Dit probleem wil ik nog voorleggen bij Cricut, wie weet kan dit opgelost worden. Wacht dan ook nog even met het verwijderen van je projecten.

De installatie werkt naar mijn idee eigenlijk gewoon hetzelfde. Een paar maanden geleden heb ik een artikel geschreven hoe je CDS installeer onder Windows 7 met daarbij de vertaling. Deze tekst en uitleg heb ik gekregen van Cricut.
Klik hier voor de link van het bericht


Geen opmerkingen: