woensdag 11 augustus 2010

Goed bericht in Copic oplichtings zaak

Misschien kan je het je nog herrineren. Vorig jaar november heb ik en vele andere via marktplaats een set copic markers gekocht, helaas was dit pure oplichting. De markers zijn nooit verstuurd.
Van deze zaak heb ik aangifte gedaan bij de politie, uiteindelijk hebben ze de dader kunnen achterhalen en om een heel lang verhaal kort te houden over 2 weken mag hij voorkomen.
Dit is nog niet gezegt dat ik ook daadwerkelijk mijn geld terug krijg, de rechter zal daar tijdens de zitting uitspraak over doen. Ik hoop echt dat de rechter zal beslissen dat hij zijn slachtoffers moet vergoeden.
De dames die slachtoffer zijn geworden en aangifte hebben gedaan, super, zo zie je maar weer dat er toch
werk van gemaakt word zeker als we met zijn alle aangifte doen. Misschien krijgen we niet ons geld terug, de dader word wel gestraft. Mijn les is wel dat ik bij grote uitgave de goederen zal ophalen en betalen via PayPal.
Liefs met een bijna happy end

3 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

gelukkig hebben ze de dader te pakken
ik hoop voor alle betrokkenen dat iedereen zijn geld zal terug krijgen, succes meis
liefs angelique

La Vikinga zei

From what I understood what you did could help a lot of others too!!

GOED GEDAAN!!!!!

Charlotta

Inge zei

hey lydia,weet je inmiddels al meer over deze zaak? dat is toch deze week aan de orde bij de rechter? ben heel benieuwd naar de afloop!!!
liefs inge