donderdag 29 juli 2010

Teresa Collins Stampmaker

Vandaag vond ik een filmpje van Teresa Collins over haar nieuwe Stampmaker.
Met deze machine kan je zelf je stempels maken. De machine word compleet geleverd
met sheets en een aantal stempel voorbeelden om te maken.

De machine zal $169.99 gaan kosten, wat dat zal gaan worden in Euro zou ik zo niet kunnen zeggen, maar ik vermoed dat het rond de €180,-- zal zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie hem zouden aanschaffen.
Liefs

2 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

dat ziet er reuze intresant uit meis
dank je wel voor het laten zien
ik weet niet of ik het zou kopen, het is wel lekker makkelijk
liefs angelique

Inge zei

ziet er goed uit voor de stempelaars onder ons!
ik zou het zelf niet aanschaffen,omdat ik (te) weinig met stempel gebeuren doe. maar ik kan mij voorstellen dat als je fanatiek stempelaarster bent,dit heel interessant kan zijn.
liefs inge