zondag 25 juli 2010

Slenteren door de stad

Ook dit is weer een digitale lay out gemaakt met een kit van Lauren Grier designs

In dit geval komt het achtergrond papier uit de kit, in photoshop heb ik het papier bewerkt, het zijn meerdere lagen over elkaar, de randen heb ik uitgevaagd en niet iedere laag is 100% dekkend.
In de vorige lay outs heb ik ook het achtergrond papier bewerkt, soms met een kleur laag er overheen
zodat de kleur beter past, dan weer de dekking aangepast. Maar ik heb ook gespeeld met brushes in photoshop, hiermee kan je vormen, vlekken, wat je wilt aanbrengen in elke gewenste kleur. Een brush kan je denk ik een beetje vergelijken met een stempel. Dit kan elke afbeeding zijn, van vegen tot vlinder, bloemen en princessen, waterdruppels en ijs kristallen.
Op internet zijn ook heel veel freebies te vinden, dit zijn bestanden die je mag downloaden voor prive gebruik. 
Christa ik hoop dat ik zo ook een beetje antwoord op je vraag heb gegeven.


Van Shabby Pickle Designs heb ik ook een aantal kits.
Het is zowiezo best leuk om eens op de site en blogs rond te neuzen deze dame heeft
erg mooie lay outs.
Liefs

1 opmerking:

Christa zei

Hoi Lydia , bedankt voor je reactie op mijn vraag. Ik ga zeker eens rondkijken op die site's. Dit is ook weer een hele mooie spread ; ik kon hem alleen niet aanklikken om in het groot te bekijken.... Creatieve groetjes van Christa.