vrijdag 30 juli 2010

Gelukkige Winnaar

Onlangs heb ik meegedaan met de candy bij Shabby Pickle Design.
De winnaar kan een digitale kit winnen naar keuze.
Ik heb gekozen voor de kit My Memories.
Kijk ik gisteren op haar blog en jahoor ik mag me tot de gelukkige winnaars
rekenen. Het leuke van digitaal is dat je je direct de gewonnen kit
kan downloaden. Gisteren was Gerwin jarig dus van scrappen is weinig terrecht gekomen.
Misschien dat ik vannavond eraan toe kom om met deze gewelige kit te experimenteren.
De kit bevat 9 desingpapers en 68 onderdelen.
Voor de liefhebber de link..
Liefs

2 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

wat gaaf meis
gefeliciteerd met je prachtige prijs
die zal jij zeker wel gebruiken
liefs angelique

Inge zei

gefeliciteerd lydia!
veel digi-plezier ermee!
ik zie alweer uit naar het eind resultaat ervan.
liefs inge