donderdag 10 juni 2010

Vakantie planner

Al hebben we niets geboekt voor deze vakantie, toch willen we wel een idee hebben van wat we graag zouden willen zien en welke plaatsen c.q. steden we willen bezoeken. Vandaar dat ik deze vakantie planner gemaakt hebt.
ik ben als volgt te werk gegaan:
Eerst heb ik karton op maat gesneden, en daarna het papier, het papier heb ik overal 1,5 cm groter gesneden zodat het omgevouwen kan worden.
Met boekbinderslijm heb ik het karton op het papier geplakt.
Ik heb verschillende stukken papier gebruikt, Bij het zwarte bloem papier heb ik de randen
geponst met een Martha Steward pons.
Vervolgens heb ik de binnenzijde bekleed.
Het is de bedoeling dat er een planner een envelop en een notitie blokje inkomen.
de linkerflap is ter bescherming, in het midden komt boven het notitie blokje en daaronder
een envelop, In het flapje van de envelop zit een magneetje zodat het dicht blijft zitten.
Aan de rechter zijde komt de planner met daarin ruimte om het dagboek bij te houden.
Om het notitie blok en de planner te bevestigen heb ik 2 inschuif hoezen gemaakt waar het karton van
beide boekjes ingeschoven kan worden en het zo op zijn plaats blijft zitten.
Beide blokjes bind ik in met de Cinch en een draadring.
dicht ziet de planner er zo uit.
Het papier wat ik gebruikt hebt is van MME uit de serie Meadow lark en Imaginisce
beide lijnen heb ik gekocht bij Scrapbookdepot.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

wouw lydia,wat een prachtig mooi kunstwerk heb je hiervan weten te maken zeg!!! echt mijn complimenten hoor!!! wat jou ogen zien,maken jou handen. ik heb het al vaker gezegd,maar wat heb ik een bewondering voor wat jij allemaal doet zeg! ook super mooi papier heb je hiervoor gebruikt. jullie vakantie kan niet meer mis gaan! heeeeeeeeel mooi!!!
liefs inge