donderdag 22 april 2010

Achtergrondjes maken met inkt

Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een filmcamera, al een heel poosje was ik aan het dubben om een cam aan te schaffen, uiteindelijk heb ik de knoop toch maar doorgehakt en heb er een aangeschaft.
Vanmiddag heb ik een filmpje gemaakt waarin ik laat zien hoe je wolken en grasland achtergrondjes kan maken zonder het gebruikt van een airbrush machine.



De techniek kan je toepassen op heel veel soorten achtergrondjes. Je kan ook vrijwel alle inkten hiervoor gebruiken.
Met een stukje cut 'n dry kan je ook witte bloemen kleuren,
Bloemen kan je natuurlijk ook met een spray een kleurtje geven.

Liefs

2 opmerkingen:

Debbie Stip zei

Wat een handig filmpje! Lekker duidelijk, ga ik zeker een keertje proberen zo!

Groetjes,
Debbie

Inge zei

ja lydia,ik heb het filmpje (eindelijk) bekeken.
heel duidelijk en ook ik ga het zeker een keer proberen!

groetjes inge