zondag 28 maart 2010

Lay out

Na alle filmpjes is het even tijd voor een Lay-out.
Het papier is van Theresa Collins, de randen heb ik
met de paper distresser bewerkt en hier en daar een scheur geplaatst.
Verder heb ik gebruik gemaakt van bloemen, bloemharten en
diverse pearls en rubons.
Als onze dochter een paar maanden oud twijfelen ze aan haar
heupjes, uit voorzorg worden we doorverwezen naar het ziekenhuis
voor een echo en rontgen foto's.
Ze heeft een minimale afwijking en krijgt een beugeltje voor een paar weken.
Als we 8 weken later terug komen voor controle hebben we de camera
meegenomen en kunnen we toch nog een paar foto's maken.
Op de journaling tags, (ook van Theresa Collins) heb ik het verhaal
rond het beugeltje geschreven.
Mijn eigenhandschrift vind ik niet mooi, ik ben echt een voorstander van
getypte teksten. In het album voor onze dochter heb ik bewust gekozen
om de journaling met de hand te schrijven, het is toch net even iets persoonlijker
en tja mijn handschrift is mijn handschrift, later voor mijn dochter misschien heel
veel waard, vandaar ik toch steeds vaker kies voor handgeschreven teksten.
Liefs

Geen opmerkingen: